24 februari 2010

Resto-U



I kön.

Resto-U igen. Vår älskade studentrestaurang som låter mig få i mig lite vitaminer och proteiner för runt 3€. C'est super! Ännu mer super att det ligger några gator bort. Någon sa igår att jag borde få pengar för all reklam jag gör för dem. Det finns inte en kotte i Paris som jag inte berättat det här för. Idag åt jag fisk med haricot verts och en sallad på rödbetor och morötter och till efterrätt bidde det en jordgubbsyoghurt. Hur nyttigt som helst. Varför finns det inte något sånt här i Sverige? En affärsidé you guys.

English: Our daily routine in Paris is to go to Resto-U. The 'Restaurant Universitaire'. We get vitamines and proteines everyday now, for only about 3€. For that amount today, I had fish and green beans, a salad of carrot and beetroot and finally as dessert a strawberry yoghurt. C'est super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar