02 februari 2010

Laverie et Ladurée


Idag gjorde vi något så roligt som att tvätta. Vi hade egentligen sex tvättar men orkade bara honka på fyra så det blir förmodligen en tur till i dagarna. Vi räknade på att vi tvättade för 160 kronor. Galet egentligen. Så en tvättomgång i månaden får duga I guess. Vad som dock förgyllde tiden var att jag fick träffa en tjej som jag lärt känna via bloggen, Solli. Jag frågade henne på skämt igår att om hon hade något att tvätta så skulle vi till laveriet idag. Lustigt nog hade hon själv planerat in samma sak. Lite udda att träffas första gången på en tvättomat måste jag säga. Solli den lyckosten jobbar på Ladurée förresten, så hon hade tagit med sig lite smått och gott därifrån och jag och Max tog med oss juice och plastmuggar och tillsammans fick vi till en perfekt fika som intogs vid foten av en staty i gallerian mittemot. Solli har också en blogg om ni är nyfikna på henne. Ni kan klicka in er här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar