13 februari 2010

C'est mon anniversaire!

Idag är min födelsedag och Max har planerat hela dagen för mig!!! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Har börjat skolan nu som jag varvar med plugg och två jobb så det blir inte mycket fritid över. Ska försöka uppdatera er lite imorgon tänkte jag. Ville bara tillägga att det är kul att fylla år och jag motarbetar åldersnojjan och är istället en stolt 24-åring. Däremot blir det extra påtagligt sådana här dagar att familjen, släkten (Maxs familj och släkt inkluderat) och de närmsta vännerna inte är närvarande. Vad är en födelsedag mer än ett datum om man inte har de man håller kär att fira med? Ni är saknade allihopa och jag tänker på många av er varje dag, men extra mycket idag och vill önska er allihopa en fantastisk dag på min födelsedag. Om ni är ute och firar, festar, har middag eller bara sitter hemma och tittar på tv så ta ett extra rumpskak på dansgolvet, ett extra glas vin eller dippa ett extra chips för mig med!

Jag fick min efterlängtade vita kanin i morse av Max. Lycka! Den är så fin så och jag känner mig som en femåring som precis fått ett husdjur.

//Hälsningar från en Paris som återigen är kallt då jag inte tog i trä sist jag hyllade vädret...

English: Today is my 24th birthday and so far so good. But I miss my family and friends even more during days like this. For my birthday I got this white rabbit from my boyfriend, that I longed to have for such a long time now. I wish you all a great day on my birthday.
//Bisous from a cold Paris...

2 kommentarer:

  1. LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE sent kanske men grattis på födelsedagen (i efterskott) kära Attepatte :D

    Jag är säker på att hela familjen, släkten och vännerna tänker på dig och saknar dig massor!

    hoppas ni har haft det fint på födelsedagen, alla hjärtans dag och under en kall dag..

    kramar Zara

    SvaraRadera
  2. Tack fina Zara och åh vad roligt att du kommenterar! Jättefina ord som värmde trots den kalla dagen! Tack tack!! Hoppas du haft det fint med sötnos.

    SvaraRadera