26 februari 2010

Macaroon


Kommer ni ihåg att jag för ett par dagar sedan var galet sugen på macaroon? Se vad snälla Solli köpte till mig idag, fem hela macarooner! Tyvärr blev jag så ivrig så hann inte fota innan dem snabbt slank ner i magen. Men jag tog smakerna ros, dadel/fikon, kastanj och två lakrits. Rosen var som vanligt gudomlig, kastanjen smakade sofistikerat, dadel/fikon var saftigast och lakritsen var förträfflig. Tack Solli! Jag älskar att du jobbar på Ladurée...

English: The other day I longed so much for a macaroon. Today I got five of them of Solli! But I got so excited that I forgot to take a picture of them before I ate them all. The flavours were rose, dates/figue, chestnut and two pieces of liqourice. My favourite is as usual the rose but I recommened all of them! Thanks Solli! I love the fact that you work at Ladurée...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar