11 mars 2010

Winx




Messieur et mesdames, låt mig presentera Winx! Det är en fem-sex sköna ungmöar som förtrollat E och numera även mig. Måste erkänna att jag i början var lite skeptisk till de smala midjorna, stora brösten och de magkorta tröjorna (nej, jag har själv aldrig varit barn och lekt med Barbie). Men varje gång E börjar berätta om de magiska väninnorna och hur de förvandlar sig till féen eller vad det nu är (kom ihåg att historien varvas på franska ibland) för att utföra goda gärningar så lyssnar jag spänt och vill veta mer... Deras pappor är rätt heta förresten.

English: Messieur et mesdames, let me introduce Winx! It's five-six young ladies that I have fallen for thanks to E. Have to admit that I was a bit sceptic to the thin waists, big boobes and short shirts (no, I've never been a kid and played with Barbie). But each time E starts to tell me about the magical friends and how they transformed themselves to fairies or what it is (remember that the story is in French mostly) to help people I listen carefully and am eager to hear more... their fathers are hot by the way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar