10 mars 2010

Chloé

Har varit lite sämre på att springa runt på visningarna den här Fashion Week jämfört med förra. Jag skyller på att jag är duktigare i skolan, så mår jag lite bättre. I och med att modeveckan tar slut i morgon fick jag bege mig till Tulerierna idag för att se vad som skedde. Vad gör man inte för sina läsare. Chloé stod på schemat. Men i och med att det är slutet av veckan men även för att Oscarsgalan precis har ägt rum så var uppståndelsen och hetsen mindre än vanligt. Det var lite skönt må jag säga, om ändock lite tråkigt. Det blåste så ruskigt mycket i Paris idag och en sådan dag ska man egentligen hålla sig borta från Tulerie-trädgårdarna. Jag åkte hemifrån med svarta kläder och kom hem med sandgulna, gosh. Så jag var rätt försiktig med att ha uppe systemkameran för mycket och nedan följer några av de bilder jag lyckades ta under de fem minuter som jag faktiskt fotade. En del kända modenamn, men jag hoppar över de flesta presentationerna den här gången.

Några namn måste dock nämnas, som den här vackra damens...

... nämligen modellen Raquel Zimmerman som var ännu mer wow-a-wiwa i verkligheten, hur det nu är möjligt.

Bland de trevligare modellerna, hon stannade upp och skrev autografer och tog fan-foton.






Den franska aktrisen Clemence Poésy.





Rätta mig om jag har fel, men är det här Anna Della Russo?


English: Some snapshots from outside Chloé today. I haven't gone to many things this Fashion Week. But one do anything for you, my readers. So I went to snap some pics today, despite the strong blowing winds that covered my black clothes with yellow sand...

4 kommentarer:

  1. lätt att det var anna della russo! har googlat bilder, jämfört och blivit mer och mer säker på denna italienska skönhet. vad som däremot är synd, är att nina garcia inte fastnade på bild!

    SvaraRadera
  2. Carina Strömqvist10 mars 2010 kl. 19:55

    Paminn mig om en Press invitation till en Chloé privat sales den 18 mars. Fick den idag av en kompis; jag kommer inte att ga sa du far den!
    Ska tydligen vara urbilliga priser pa allt.

    SvaraRadera
  3. David: Fleur... flore?

    Emilie: Ja visst måste det varit hon!? Svårt att avgöra med solglasögonen. Men hon klär sig alltid så flawless så vem annars kan det vara... Ja jag märkte inte ens att Nina Garcia gick förbi förrän jag fick ett hårt nyp i armen av dig! Haha!

    Carina: Men Carina du är alldeles alldeles underbar!! Jag kommer påminna dig på måndag när vi ses, det där kommer jag tänka på hela helgen nu... Fabulous! Sa jag att du är underbar???

    SvaraRadera