12 mars 2010

Annorlunda efterfest...

Mamma, pappa och alla andra släktingar till mig och Max; blunda och läs inte.

Jag kom just hem från en efterfest med Madonnas pojkvän Jesus Luz i Alicia Keys hem här i Paris... Alicia Keys fästman bjöd över oss dit tillsammans med diverse producenter, musiker, djs och annat smått och gott. Lite smått annorlunda men trivsam upplevelse att sitta och chilla med dem och dricka champagne till frukost. Kanske kan berätta mer imorgon om ni vill? Nu går solen upp snart och jag ska vara i skolan om tre timmar...

English: I just arrived from an after party with Madonnas boyfriend Jesus Luz in Alicia Keys paris apartment. Her fiancé invided us over together with som producers, musicians, djs and so on. A bit different experience but peaceful and chill to sit there and drink champagne with them in the morning. Maybe I tell more about it tomorrow if you want. The sun is rising and I have to be at school in three hours...

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt, man träffar ju på vem som helst i Paris! Berätta mer! :)

    SvaraRadera
  2. madonna kommer att skicka krypskyttar efter dig! och, förresten, nu när du har kommit in i de rätta svängarna - NÅDE DIG OM DU HAMNAR PÅ EFTERFEST HOS LOUIS GARREL UTAN ATT RINGA MIG! bisous.

    SvaraRadera
  3. Magda: Ja ibland verkar det bli så. Det är ju en stad där mycket folk kommer och går. Läste i min franskabok att Frankrike är det land i världen med flest turister!

    Emilie: Haha det är ingen fara Emilie, du är den första jag kommer ringa. Men som sagt, Jesus är tusen gånger mycket bättre än Louis...

    SvaraRadera