04 mars 2010

Kvällens planer

Ikväll blir står en modevisning och "Bonheur" på listan. När det kommer till sistnämnda vet jag inte riktigt vad jag gett mig in på...

Ska jag ta med kameran, ska jag inte ta med kameran, ska jag ta med kameran, ska jag inte ta med kameran....?

English: Tonights plans are first a fashion show and then "Bonheur". I am not exactly sure what I have got myself into when it comes to the last one...

Shall I bring the camera, shall I not bring the camera, shall I bring the camera, shall I not bring the camera...?

2 kommentarer:

  1. en bloggare ska alltid ha en kamera med sig!
    nej nej jag läser, ska även snart svara på ditt f.b meddelande som jag inte fattar var du skrivt det någonstans eftersom jag inte hittar det igen, snart..ha så kul!

    SvaraRadera
  2. Hehe... jaså det säger du? Jag tog med mobilkameran... systemkamera är lite väl tungt när man ska på klubb, tycker du inte?

    Vilket FB-meddelande? Minns inte....

    SvaraRadera