29 mars 2010

Students restaurant in Paris

Här är ett av ställen jag brukar gå förbi med slutna ögon.





Bilder på utvalda delar från Resto-U. Ni förstår att det krävs stark disciplin för att undvika de dagliga frestelserna som inte kostar mer än några kronor. Var gång jag lyckas med det här (vilket faktiskt blir varje dag i veckan numera) ger jag mig själv en klapp på axeln.

English: Pictures from some of the things that are offered at the students restaurant Resto-U. It takes a lot of discipline to avoid the daily temptations that doesn't cost more than a few ten cents. Each time I succeed (which is everyday of the week nowadays) I give myself some credit.

2 kommentarer:

  1. ohlala! Ser inte illa ut ;-) !

    SvaraRadera
  2. Nej det är sannerligen långt ifrån illa och jag har inte ens fotat ALLT.

    SvaraRadera