31 mars 2010

Jobb och ännu mera jobb


Killar, tjejer. Jag har så fasligt mycket att göra så jag går under just nu. Men jag tycker om att ha många bollar i luften. Jag känner sannerligen att jag lever, för jag sover knappt längre haha. Därav de korta blogginläggen. Har tagit mig an ett tredje extrajobb serrni, så busy busy! Med bloggen och skolan så ja, ännu mer att göra helt enkelt. What is a girl to do, jag älskar äventyr men äventyr kostar massor med ören!

English: Guys, girls. I have so damn much to do that I am drowning right now. But I like to have much to do so. I feel like I am alive, cause I barely sleep anymore lol. Therefore also the short blog posts. I have also said yes to a third job you see, so busy busy! With the blog and the school so yes, a lot to do. What is a girl to do, I love adventures but adventures costs many cents!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar