26 mars 2010

Monica, Vanessa och John.


Den oemotståndliga italienska modellen och aktrisen Monica Bellucci, som aldrig nöjer sig mednågon sämre än John Nollet. När plikten kallar flyger han ner till henne. Hon är ansiktet utåt för Diors make up.


Den franska sångfågeln och aktrisen Vanessa Paradis med sin favoritstylist John Nollet. Jag hade äran att träffa honom och han var delaktig i att få mitt hår perfekt då han gjorde den slutliga touchen. Hans studio var magnifik och han var en väldigt ödmjuk och lugn man som gav Nabil en massa komplimanger för hans arbete och mig för min tålamod (min styling tog över tio timmar första dagen och två timmar andra och då var Nabil väldigt snabbt).

English: The Italian actress and model Monica Bellucci is the face of Dior Make Up and a big fan of John Nollet. She doesn't settle with with anything less. Vanessa Paradis, the French singer and actress, is also one of Mr Nollets regular customers and a friend. I had the honour to meet him and he participated in making my hair perfect since he made the final touch. His studio was magnificent and he was a very humble and calm man who gave Nabil loads of compliments for his creation and me for my patience (the styling took more than ten hours the first day and two the second and yet Nabil work really fast).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar