29 mars 2010

Pause

Efter en tuff vecka med mycket spring hit och dit så valde jag att pausa ifrån skrivandet den här helgen. Har ingen energi kvar och istället för att plugga ikväll till ett test imorgon har jag mest suttit i sängen och fördrivit tiden på onödiga saker som surfa på nätet. Jag sitter till och med och funderar på att skippa skolan imorgon och ta en dag ledigt (förutom jobb på eftermiddagen). Men känner jag mig själv rätt kommer jag stiga upp imorgon och hasa mig till skolan i alla fall. Klockan är 00.22. Är det för sent att börja plugga till testet?

English: After a tough week with a lot to do and a lot of things happening I decided to take a pause from the writing this weekend. I don't have any energy left so instead of studying for my test tomorrow I have been spending my time on useless stuff like the world wide web. I am even thinking of skipping class tomorrow and take day off (besides working in the afternoon). But I know myself so I will probably go to school anyway. The time shows 00.22. Is it to late to start studying for the test?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar