19 januari 2010

2xIntervju

Idag hade jag två jobbintervjuer. Hurray kanske ni tänker men nej inget hurrande alls här. För det ena stället sökte någon om en månad först och det andra stället sökte inte alls. Ville bara träffa mig och ha mig i åtanke ifall om att det någon gång skulle dyka upp något.... Yay! Eller inte. De tre timmarna jag spenderade åt att springa iväg och printa CV och sedan springa och träffa dem och äta emellan kunde jag ha lagt på fortsatt letande känner jag nu i efterhand. Jaja. Bitterheten har inte lämnat mig än. Och i brist på trevliga Paris-foton får ni Photo Booth-bilder på mig istället. För jag har inga trevligheter att visa er än tyvärr. Förutom att jag och Max åt ute idag. 300 kronor för en torr Croique Monsieur med flottiga pommes och isbergssallad. Lätt inte värt det, och ändå letade vi upp ett 'billigt' ställe. Fina St. Honoré förstår ni.

4 kommentarer:

  1. men ni har vin i bokhyllan iallafall!

    SvaraRadera
  2. Oh tack för påminnelsen, ska nog ta och korka upp en med en gång!

    SvaraRadera
  3. Har du varit och kollat i pärmen med jobbannonser på Svenska kyrkan? Där finns massor av annonser :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte faktiskt gå dit idag, nu när jag ringt och mejlat färdigt på alla annonser i Fusac...haha! Jag såg att du också hade en blogg, spännande! Jag ska genast börja läsa den :)
    Vi verkar ju vara grannar också?

    SvaraRadera