08 september 2009

VARNING!

Okej, jag är ledsen att behöva besvära er med det här. Men ni må förstå att det är svårt när man inget förstår i ett främmande land. Nu står det till som så att jag drabbats av Quasimodo-sjukdomen. Mina ögon svullnade upp igår, och vad var det för dag då? Jo serrni, min första skoldag! Lagom trevligt. Gick inte ens att sminka över det. Ögonen var så svullna så mitt synfält till en början var minimerad till hälften. Och bultade och värkte gjorde det också. Nu är jag bättre. Men jag vet inte riktigt vad som hände. Någon där ute som har svar, som kan hjälpa mig? Ni får ursäkta den groteska bilden, jag menar inte att göra det otrevligt för er, är bara i desperat behov av hjälp! Men herrejösses, inte en, utan TVÅ påsar under ena ögat. Ja jag var inte en trevlig syn. Ni kan tänka er chocken på morgonen när jag skulle skölja av ansiktet. (Mami jag mår bättre nu!)



4 kommentarer:

  1. Herregud! känner inte igen dig! Kanske är den dåliga luften?

    SvaraRadera
  2. looord have mercy, LOOOOOORRD have mercy. vad har du gjort kvinna? jag blir orolig.... dags att komma hem kanske?? vidsters

    SvaraRadera
  3. Aaaaaaaaaaaah Vida hur mar du? Me misses u!
    Eftersom ingen svarade pa vad de trodde de var fick jag testa mig fram. Har kommit fram till att jag blivit allergisk mot en av mina ansiktskramer, bara sa dar efter ett ars anvandning. upptackte namligen ett mönster. Sa jag har sett ut sa dar periodvist nu....

    SvaraRadera