11 november 2009

Världen är liten...

Samma kväll som jag träffade Jean Paul Gaultier träffade jag även Mili, modefotograf från Sverige som hade en av sina foton på utställning här i Paris. Det är han som jag står med på bilden med monsieur Gaultier. Vi hängde tillsammans hela kvällen och hade mycket att prata om. Dagen efter åkte han hem till Sverige igen men vi behöll kontakten. Igår skickar han mig den här bilden, tagen från Club Sandwich-festen häromveckan. Bästa festen någonsin, måste bara säga det igen! Hur som haver, bilden är inte hans för han var inte i Paris då. Dock var hans kompis tydligen på samma fest och råkade klicka av ett foto på mig, Max och Veronica av alla personer, när vi står och skakar loss på dansgolvet. Därefter lägger han upp bilden online för Mili att beskåda, en till anledning att säga att världen är liten? Lustigt också att Mili kände igen mig, för när vi träffades hade jag utsläppt hår och glasögon, och definitivt inte en mask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar