18 oktober 2009

Graffiti-party

I fredags var jag på ett graffiti-party på arkitekturskolan. Duktiga graffitimålare var det där. Inte för att jag har så mycket att jämföra med i och för sig. Och öl för 1.5 euro, billigare än så blir det inte här. Vi kom lite sent dock så jag hann inte prata med så många där. Så vi bestämde oss för att dra till UFO.... ja ni läste rätt. Flummigt namn. Men stället var mysigt. En liten bar i Parmentier där många arkitektstudenter brukar hänga. Tyvärr inga bilder från det. Vägg i vägg med arkitekturskolan var Paris designskola. Vet inte vilken av dem, det finns säkerligen flera, men den som Philippe Starck gick på. Och det visar sig att den bara ligger några dörrar längre bort från min skola.






Mitt namn på väggen på innegården i Paris arkitektskola.



2 kommentarer:

  1. Coolt! Bra bloggat!

    SvaraRadera
  2. Haha, tack! Jag undrade just var min mest hängivna läsare tagit vägen?

    SvaraRadera